Visi žino posakį, kad prevencija geriau nei gydymas. Ši nuostata dar teisingesnė, kai kalbama apie automobilio priežiūrą. Net ir paprasta techninė priežiūra retkarčiais gali padaryti stebuklus ir padėti išvengti didelių problemų netolimoje ateityje. Kalbant apie priekinį automobilio stiklą, pateikiame keletą geriausios praktikos pavyzdžių, kaip užtikrinti, kad jūsų transporto priemonė visada būtų puikios būklės.
Svetainės struktūra
Suraskite saugią stovėjimo vietą
Kartais negalite rinktis, kur statyti automobilį. Tačiau jei galite, pasirūpinkite, kad nestovėtumėte tiesioginiuose saulės spinduliuose ir po medžiais.
Dabar jums gali kilti klausimas, kodėl apskritai neturėtumėte statyti automobilio po medžiais. Be akivaizdžiausios priežasties – paukščių išmatų, medžių šakos gali rimtai pakenkti, jei nukris ant priekinio stiklo.
Galbūt nepatikėsite, bet jau yra daug automobilių savininkų, kurie pastebėjo, kad jų priekinis stiklas įtrūko arba įskilo po medžiu, o dar labiau – po audros.
Jei įmanoma, ypač artėjant blogoms oro sąlygoms, rekomenduojama automobilį statyti saugiu atstumu nuo medžių. ‘
Taip pat nerekomenduojama stovėti tiesioginiuose saulės spinduliuose. Saulės ultravioletiniai spinduliai ilgainiui gali pažeisti priekinį stiklą, nes nudažo atspalvį ir pažeidžia priekinio stiklo konstrukcijos vientisumą. Be to, transporto priemonę veikiant ekstremaliems temperatūros pokyčiams, pavyzdžiui, pastačius automobilį po tiesioginiais saulės spinduliais po to, kai įjungėte kondicionierių, automobilio priekiniame stikle gali atsirasti įtempimo įtrūkimų. Temperatūros pokyčiai taip pat gali lemti mažų įtrūkimų ar įskilimų plitimą per priekinį stiklą.
Dabar galbūt klausiate, kur turėtumėte statyti automobilį, nes negalite statyti automobilio tiesioginiuose saulės spinduliuose ir po medžiais. Jei įmanoma, pabandykite pastatyti automobilį uždarame garaže. Tačiau, jei tai neįmanoma, geru oru automobilį galite statyti pavėsyje. Nėra tokia didelė tikimybė, kad saulėtą dieną nukris medžio šaka. Šešėlis bus daug geriau nei tiesioginiai saulės spinduliai, kurie po kurio laiko sugadins priekinį stiklą.
Neatsilikite nuo remonto darbų
Palikite nedidelę įskilimą pakankamai ilgai ir netrukus jis visiškai sugadins priekinį stiklą. Taip yra todėl, kad net mažiausios įskilimo žymės dėl tiesioginių saulės spindulių ir duobių gali virsti dideliais ir nepataisomais įtrūkimais.
Mažą įtrūkimą ar įskilimą būtų pigiau, greičiau ir paprasčiau sutvarkyti nei didelį. Jei kada nors aptiksite tokį priekinio automobilio stiklo pažeidimą, negaiškite laiko veltui ir nedelsdami kreipkitės į specialistus. Jie gali iš karto atlikti būtinus remonto darbus, kad nedidelės problemos nevirstų didelėmis ir brangiai kainuojančiomis problemomis.
Durų trankymui – ne
Galbūt jau numanote, kodėl niekada nederėtų užtrenkti automobilio durelių, nesvarbu, netyčia ar ne. Jei turite įprotį dažnai trinktelėti automobilio durelėmis, netrukus sukelsite pernelyg didelę vibraciją, kuri gali paveikti priekinį stiklą taip, kaip net neįsivaizdavote. Nors tie atsitiktiniai atsitiktiniai durelių trinktelėjimai nepadarys didelės žalos jūsų automobiliui, pasirūpinkite, kad tai netaptų įpročiu.
Reguliariai keiskite automobilio priekinio stiklo valytuvus
Priekinio stiklo valytuvai gali turėti didesnį poveikį priekiniam stiklui, nei manote. Kokybiški priekinio stiklo valytuvai leis aiškiai matyti, kai vairuosite lietingą dieną. Kita vertus, nekokybiški prasti priekinio stiklo valytuvai ne tik sumažins jūsų matomumą, bet ir gali sugadinti patį priekinį stiklą.
Dvi pagrindinės dalys sudaro priekinio stiklo valytuvų šepetėlius. Pirmoji yra valytuvo metalinė mentė, kuri yra parkas, prijungtas prie transporto priemonės. Antroji dalis yra guma, dengianti pačią mentę. Kai nebelieka guminio krašto, priekinis stiklas neteks metalinės mentės apsaugos.
Tai reiškia, kad įjungus priekinio stiklo valytuvus metalas braukia į priekinį stiklą. Dėl pasikartojančių judesių priekiniame stikle gali atsirasti gilių įbrėžimų. Juk nenorėtumėte, kad taip nutiktų, ar ne?
Laikui bėgant priekinio stiklo valytuvų guma dėl drėgmės, šiukšlių, nusidėvėjimo ir saulės spindulių suyra. Nors valydami valytuvų šepetėlius visada galite prailginti jų tarnavimo laiką, tai bus tik bergždžias bandymas atitolinti neišvengiamybę.
Geriausia, ką galite padaryti, tai bent kartą per metus pakeisti priekinio stiklo valytuvus. Šį pakeitimą reikėtų atlikti dar prieš pastebint, kad liūties metu nebegalite matyti daiktų. Lengvai galite pasakyti, kad jau laikas įsigyti naujus, nes jūsų priekinis stiklas, užuot nuvalęs vandenį, pradės praleisti, vilktis, bėgti, girgždėti ar šluostytis.
Pasirinkite tinkamus valymo produktus
Įeikite į internetą ir tikrai pamatysite visus „pasidaryk pats” straipsnius, kuriuose patariama automobilį valyti įprastais buitiniais produktais ir daiktais, pavyzdžiui, kempinėmis ir dujų valikliais.
Tačiau tai niekada nėra gera mintis. Įprastame stiklo valiklyje dažnai būna amoniako, kuris gali palikti dryžių ant priekinio automobilio stiklo, o tai nėra gerai, nes pro jį reikia matyti.
Be to, laikui bėgant dėl amoniako gali nusilupti bet koks lango atspalvis. Kempinėlės, kurios priklauso nuo konkrečios naudojamos rūšies, taip pat gali sukelti labai mažus įbrėžimus ant priekinio stiklo.
Vietoj dujinių valiklių ir kempinėlių geriausia rinktis mikropluošto šluostes, kurios nesibraižo ir yra labai minkštos, taip pat automobilių stiklams skirtus valiklius.
Automobilio priekinį stiklą lengva laikyti savaime suprantamu dalyku. Juk jis visada ten yra ir yra pakankamai tvirtas, tiesa? Tačiau, kaip ir kitoms automobilio dalims, priekiniam stiklui reikia ir jis nusipelno visokeriopos priežiūros. Įsitikinkite, kad laikotės pirmiau pateiktų techninės priežiūros ir priežiūros patarimų, kad užtikrintumėte, jog jūsų priekinis stiklas visada bus puikios formos ir būklės.